1
Ve Spojených státech
Výstava IFAI 2018 je v plném proudu
V Texasu je v plném proudu veletrh IFAI Expo 2018 – Industrial Fabrics Association International.
Toto je nejautoritativnější, nejvlivnější a nejrozsáhlejší mezinárodní výstava speciálního textilního průmyslu v Severní Americe, a sjíždějí se sem známí výrobci a odběratelé z celého světa. Samozřejmě dorazil i tým GOLDEN LASER.
V průběhu let jsme bylitrvání na účasti na nejvýznamnějších světových průmyslových výstavách a pochopení nejnovějších technologií a aplikací v oborua usiluje o to, stát se lídrem v oboru laserových aplikací.
2
GOLDEN LASER debutoval na IFAI
Zákazníci nás sledují již mnoho let.
Na této výstavě jsme nejen získali více nejmodernějších informací z oboru, ale také větší uznání a ocenění od zákazníků.
První den výstavy nás našel americký zákazník, který se s námi setkal před mnoha lety, a navrhl nám využití laserových řešení od společnosti GOLDEN LASER. Ukázalo se, že tento zákazník působí v odvětví padáků. Navštívili jsme ho pouze jednou, a to před čtyřmi lety. Ačkoliv ještě nebyl připraven na použití...laserový řezací strojV té době mu značka GOLDEN LASER zasela semínko v srdci.Když byl připraven vylepšit svůj produkt, první věc, která ho napadla, byl GOLDEN LASER.
3
Čas je síto a nakonec se všechny usazeniny smyjí.
Německý historik Vítek kdysi řekl: Čas je síto a nakonec se všechny usazeniny smyjí.
Chceme říct, že čas je síto a zanechá po sobě třpytivé zlato.
Během posledních čtyř let byl tento zákazník v kontaktu s nespočtem společností. A to, co mu v srdci musí zůstat, je jeho upřímné uznání a vděčnost.
Navíc nám tento zákazník byl před mnoha lety představen uživatelem GOLDEN LASER. Proto jsme mu vděční již více než deset let, ať už v Číně nebo v zahraničí,Neustále jsme měli fanoušky společnosti GOLDEN LASER, kteří pro nás dělali reklamu na naši značku, a produkty a služby GOLDEN LASER jsme předávali od jednoho zákazníka k druhému.
Vždy jsme trvali na původním záměru, bez ohledu na to, jak se trh vyvíjel nahoru a dolů,vždy poskytovat zákazníkům kvalitnější produkty a komplexnější službySnažte se, aby dobré produkty a služby mluvily samy za sebe.