Epidemická prevence a kontrola je vzrušující bitva a náročný test. Od 21. listopadu 2022 byl za účelem přísně implementace obecné strategie „externí prevence dovozu a vnitřní prevence odrazu“, zlatý laser byl uzavřen po dobu 9 dnů, aby se snížil počet nezbytných personálu a přísně kontroloval outsidery.
Pod vedením skupiny Golden Laser provedl komplexní plánování a důkladné nasazení, přenesl odpovědnost na všech úrovních a zpřísnil řetězec, jednou rukou a produkcí a dodávkou uchopil epidemickou prevenci a zaručoval své vědecké a přesné dovednosti a zaručenou produkci a provoz silně a řádně.
Kdo říká, že na běžných pozicích nejsou hrdinové? V kritickém období závodění proti času a viru překonáváme potíže, sjednocujeme se a spolupracujeme, neustále bojujeme, tvrdě usilujeme, snažíme se v běžných pozicích, chráníme pozici Goldenlaser a poskytujeme solidní záruku pro realizaci dlouhodobé bezpečné a stabilní produkce a vysoce kvalitního a vysokorychlostního rozvoje společnosti.
Aby bylo zajištěno včasné dodání smluvního vybavení společnosti, téměř 150 zaměstnanců Golden Laser se drží svých příspěvků, aby zajistila výroba, když je průmyslový park plně uzavřen, a přenášejte ducha nehtů a drží se výrobní linky. Mimo park se zaměstnanci, kteří nedokázali dorazit na své příspěvky, implementovali domácí domácí hraní a snažili se pochopit a propagovat jak epidemii prevence, kontrolu, výrobu a provoz, a hráli sadu kombinačních úderů „antiepidemických a produkčních průvodců“.
Marketingový tým aktivně upravuje své prodejní myšlení a snaží se přeměnit reaktivní na proaktivní.
Na domácí frontě se týmy prodeje a poprodejních prodejů převzaly iniciativu k návštěvě zákazníků a řešení problémů na místě v případě odložení nebo zrušení různých výstav.
Pokud jde o mezinárodní prodej, marketingový tým šel do zámoří, aktivně se účastnil průmyslových výstav v Asii, Evropě a Americe, převzal iniciativu k návštěvě zákazníků, představil vývoj a plánování společnosti, pomohl zákazníkům analyzovat situaci na trhu a formulovat protiopatření a vyřešil problémy včas, které zákazníci odrážely na místě, což včas zvýšilo zákazníky ve zlaté laser.
září
Vietnamský tiskový balíček 2022
říjen
Tisk United Expo 2022 (Las Vegas, USA)
Pack Print International (Bangkok, Thajsko)
Euro Blech (Hannover, Německo)
listopad
Maquitex (Portugalsko)
Boty a kožená Vietnam 2022
Jiam 2022 Osaka Japan
Tým zahraničního obchodu se Golden Laser, který čelí asijským, evropským a americkým trhům, se nikdy nezastavil. Aktivně se účastníme různých profesionálních výstav, jako je tisk a obaly, digitální tisk, textilní a oblečení, kožená a bota, textilní vybavení a zpracování kovů a je značkou zlatého laseru. Expanze Overseas poskytuje dobré příležitosti kanálu.
Během intervalu účasti na výstavě převzal tým Golden Laser iniciativu, aby kontaktoval zákazníky k návštěvě a komunikaci, a zatímco přesně poskytoval zákaznické poprodejní služby, propagoval novou technologii a nové vybavení Golden Laser.