Začátkem roku 2019 byl proveden strategický plán transformace a modernizace laserového divize Goldenlaser's Fiber Laser. Nejprve to začíná průmyslovou aplikacístroj laseru vlákna, a změní skupinu uživatelů průmyslu z nízkého konce na High End subdivision a poté na inteligentní a automatický vývoj zařízení a synchronní upgrade hardwaru a softwaru. Nakonec podle analýzy aplikací na globální trh jsou distribuční kanály a přímé prodejní prodeje zřízeny v každé zemi.
V roce 2019, kdy se zintenzivnily obchodní spory, Goldenlaser čelil obtížím a aktivně prozkoumal pozitivní tržní opatření u globálních výstav.
V první polovině roku 2019 se divize Goldenlaser Fiber Laser postupně účastnila výstavy inteligentního laserového řezacího zařízení na Tchaj -wanu, Malajsii, Thajsku, Mexiku, Austrálii, Rusku a Jižní Koreji.
Scéna výstav
Každá výstava obdržela vřelou odpověď a zákazníci stále přicházeli a projevovali velký zájem o našeřezací stroj laseru. Naši spolupracovníci na scéně jsou nesmírně zaneprázdněni odpovědět na otázky a přiznat zákazníkům za sebou.
V současné době se konkurenceschopnost čínských laserových strojů na světě postupně posiluje a globální zákazníci ji uznávají s vysokou kvalitou a vysokou nákladovou výkonností. Podíl na trhu čínských značek se výrazně zvýšil. Prostřednictvím pozitivní strategické reakce na trhu v první polovině roku se prodejní objednávky zahraničního trhu Goldenlaser meziročně zvýšily o velkou marži. Věříme, že v příští čtvrti Q3 dosáhneme větší slávy!