Společnost F COMPANY (z důvodu zachování důvěrnosti je název společnosti nahrazen F COMPANY) je s více než čtvrtstoletí výrobních zkušeností osvědčeným dodavatelem fotbalových míčů, rukavic a sportovních tašek pro některé z nejprestižnějších klientů a sportovních akcí na světě.
Společnost F COMPANY, která působí ze svého sídla v Pákistánu, je lídrem v oboru výroby vysoce kvalitních fotbalových míčů a souvisejících sportovních dresů a vybavení. Pákistán je dokonce světovým lídrem v oblasti výroby a exportu nafukovacích míčů a představuje až 40 procent světového trhu. F COMPANY působí jako největší hráč v regionu v segmentu výroby fotbalových míčů, sportovního vybavení pro děti a dnes spravuje exkluzivní vztahy s celosvětově uznávanými značkami.
Společnost F COMPANY byla založena v roce 1989 panem Masoodem, stavebním inženýrem, který několik let pracoval ve fotbalovém průmyslu. V počátcích podnikání měla F COMPANY pouze 50 zaměstnanců, nicméně pan Masood a jeho specializovaný výrobní tým tvrdě pracovali na postupném rozšíření výroby z pouhých 1000 míčů měsíčně na zisk milníkové smlouvy se společností Adidas v roce 1994. To znamenalo začátek období rychlého růstu společnosti, která se od té doby rozšířila a dodává produkty klientům po celém světě. To následně vedlo k tomu, že společnost byla v letech 2008 až 2016 oceněna „Federací pákistánských obchodních a průmyslových komor (FPCCI)“ v podobě ceny „Nejlepší exportní výkonnost“.
„Společnost F COMPANY v současné době vyrábí tři typy fotbalových míčů, které se vyrábějí ručně, tepelně spojenými a strojově šitými technologiemi. V současné době má F COMPANY vestavěnou kapacitu na výrobu 750 000 míčů měsíčně a také 400 000 sportovních tašek a 100 000 rukavic měsíčně,“ prozrazuje generální ředitel pan Masood. Výše uvedené produkty se prodávají pod různými značkami, včetně Kjuir, prostřednictvím skupinových společností. „V současné době zaměstnáváme přibližně 3000 zaměstnanců, což činí F COMPANY jedním z největších zaměstnavatelů v Pákistánu a jedinou společností v místním regionu, která v současné době zaměstnává ženy. Tímto způsobem jsme schopni poskytovat vzácné příležitosti ženám ve venkovských oblastech a mít přibližně 600 žen pracujících na montážních linkách společnosti.“
Během své historie společnost F COMPANY stanovila standardy ve výrobním průmyslu pro dodávky vysoce kvalitních produktů v oblasti výroby nafukovacích míčů a zároveň dosáhla výrazně zkrácených dodacích lhůt. Zaváděním nových inovací a řízením neustálého programu modifikací se společnost F COMPANY rozrostla v jedinečného výrobce na mezinárodním trhu s produkty od fotbalových, plážových a házených až po medicinbalové a halové míče. Toto rozsáhlé produktové portfolio je dále podpořeno dodávkami dalších souvisejících položek, včetně sportovních tašek a brankářských rukavic, které představují jen několik produktů, které společnost F COMPANY v posledních letech uvedla na trh. „Máme velmi silné oddělení výzkumu a vývoje (R&D), které v současné době zaměstnává přibližně 90 výzkumníků. Ti jsou nasazeni v různých kapacitách, včetně chemických, mechanických a mechatronických inženýrů a konstruktérů. Toto oddělení pracuje samostatně, ale ve spolupráci, což znamená, že jsme schopni navrhnout produkt, otestovat ho a v případě potřeby rychle vrátit k dalšímu vývoji,“ vysvětluje pan Masood. „Náš tým pro neustálé zlepšování neustále sleduje a analyzuje jednotlivé produkty a celkové výrobní procesy za účelem neustálého vývoje a zlepšování. To umožňuje společnosti F COMPANY dodávat na trh nové produkty a zároveň zachovat vysoké etické standardy v oblasti emisí a životního prostředí.“
Díky progresivnímu a zodpovědnému přístupu se společnost F COMPANY rozrostla a nyní spolupracuje s vysoce respektovanými klienty po celém světě. Společnost byla zákazníkem vybrána k výrobě fotbalových míčů pro prestižní mezinárodní akce, jako jsou mistrovství světa ve fotbale, Liga mistrů a turnaje UEFA Euro. V nadcházejících letech se společnost bude i nadále zaměřovat na dodávky prvotřídního sportovního zboží a fotbalových míčů a zároveň reagovat na potřeby a příležitosti dynamického a prosperujícího trhu. „V současné době existují na trhu značné příležitosti, protože výrobní náklady v Číně rostou. Jsme schopni se i nadále zaměřovat na poskytování produktů světové třídy, aniž bychom čelili problému nedostatku pracovních sil, zatímco výrobní náklady v Pákistánu zůstávají poměrně nízké,“ říká pan Masood.
„Fotbal je komerčně velmi významné odvětví a zároveň v současnosti největší sport na světě. Do tohoto sportu se neustále zavádějí nové technologie a my neustále posilujeme naši kompetenci, abychom dokázali odpovídat požadavkům tohoto dynamického trhu. Během příštích čtyř až pěti let si klademe za cíl vyrábět až 1,3 milionu míčů měsíčně,“ uzavírá. „Budeme se také snažit vyrábět jeden milion tašek měsíčně a přibližně 500 000 sad rukavic. V současné době se také chystáme zavést nové inovace týkající se párování fotbalových míčů, které společnost dále posunou vpřed. Nejlepší marketing se děje prostřednictvím inovací a pokud budeme v inovacích pokračovat, máme velkou šanci na další růst na trhu.“
Společnost GOLDEN LASER začala spolupracovat se společností F COMPANY v roce 2012. Trvalo nám pět let, než jsme provedli testy a výzkum, jak dosáhnout vysokých výsledků zpracování a dobré efektivity. Pouze zúčastnění lidé znají veškeré výzvy projektu. Díky inženýrům na obou stranách, kteří testování nikdy nezastavili, a ředitelům, kteří si stáli za svými názory a neustále dosahovali pokroku,laserový řezací strojbyl úspěšný. Nyní můžeme vidět sériovou výrobu laserem v továrně společnosti F COMPANY. Je to revoluce a je nám ctí, že jsme jí mohli být svědky.