Za účelem ochrany cestujících se v automobilu používá řada technologií a bezpečnosti. Například struktura těla je navržena tak, aby absorbovala nárazovou energii. Dokonce i nedávno populární systém Advanced Driver Assistance System (ADAS) překročil funkci zlepšení pohodlí jízdy a stal se důležitou konfigurací pro bezpečnost. Nejzákladnější konfigurací ochrany bezpečnosti a základní bezpečnosti je však bezpečnostní pás aAirbag. Od formálního použití automobilového airbagu v 80. letech zachránila nespočet životů. Není přehnané říci, že airbag je jádrem automobilového bezpečnostního systému. Pojďme se podívat na historii a budoucnost airbagů.
V procesu řízení vozidla detekuje systém airbagů vnější dopad a jeho aktivační proces musí projít několika kroky. Nejprve snímač kolize komponentAirbagSystém detekuje sílu kolize a diagnostický modul senzoru (SDM) určuje, zda má airbag nasadit na základě informací o dopadu energie detekované senzorem. Pokud ano, řídicí signál je výstup do nafukovacího zařízení airbagu. V této době podléhají chemické látky v generátoru plynu chemickou reakci na produkci vysokotlakého plynu, který je naplněn do airbagu skrytého v sestavě airbagu, takže airbag se okamžitě rozšiřuje a rozvíjí. Aby se zabránilo obyvatelům, aby zasáhli volant nebo palubní desku, musí být celý proces inflace a nasazení airbagu dokončen ve velmi krátké době, asi 0,03 až 0,05 sekundy.
Chcete -li zajistit bezpečnost, nepřetržitý vývoj airbagů
První generace airbagů je v souladu se záměrem rané fáze technologického vývoje, tj. Když dojde k externí kolizi, airbagy se používají k zabránění horní části těla cestujících nosí bezpečnostní pásy v zasažení volantu nebo přístrojové desky. Vzhledem k vysokému tlaku na inflaci však, když je airbag nasazen, může způsobit zranění malých žen nebo dětí.
Poté byly vady airbagu první generace neustále zlepšovány a objevil se systém dekompresního airbagu druhé generace. Dekompresní airbag snižuje inflační tlak (asi 30%) systému airbagu první generace a snižuje nárazovou sílu generovanou při nasazení airbagu. Tento typ airbagu však relativně snižuje ochranu větších cestujících, takže vývoj nového typu airbagu, který může kompenzovat tuto vadu, se stal naléhavým problémem, který má být vyřešen.
Airbag třetí generace se také nazývá airbag „Dual Stage“ nebo „Smart“Airbag. Jeho největším rysem je, že jeho metoda kontroly se mění podle informací detekovaných senzorem. Senzory vybavené ve vozidle mohou detekovat, zda cestující nosí bezpečnostní pás, vnější rychlost kolize a další nezbytné informace. Řadič používá tyto informace pro komplexní výpočet a upravuje dobu nasazení a sílu expanze airbagu.
V současné době je nejpoužívanějšímAirbag. Několik senzorů nainstalovaných na sedadle se používá k detekci polohy cestujícího na sedadle, jakož i podrobné informace o fyzice a hmotnosti cestujícího a tyto informace používají k výpočtu a určení, zda má airbag a expanzní tlak, což výrazně zlepšuje ochranu bezpečnosti obyvatel.
Od svého vzhledu do současnosti byl airbag nesporně hodnocen jako nenahraditelná konfigurace bezpečnosti cestujících. Různí výrobci se také zavázali k rozvoji nových technologií pro airbagy a nadále rozšiřují svůj rozsah aplikace. Dokonce i v éře autonomních vozidel budou airbagy vždy zastávat nejlepší pozici pro ochranu cestujících.
Abychom vyhověli rychlému růstu globální poptávky po pokročilých produktech airbagů, hledají dodavatelé airbagůŘezací zařízení airbaguTo může nejen zlepšit výrobní kapacitu, ale také splňovat přísné standardy kvality. Stále více výrobcůřezací stroj laseruřezat airbagy.
Řezání laseruNabízí mnoho výhod a umožňuje vysokou produktivitu: rychlost výroby, velmi přesná práce, malou nebo žádnou deformaci materiálu, žádné nástroje, žádný přímý kontakt s materiálem, bezpečnosti a automatizací procesu…