Laser se od 20. století po atomové energii, počítači a polovodiči stal dalším hlavním vynálezem pro lidi. Říká se tomu „nejrychlejší nůž“, „nejpřesnější pravítko“ a „nejjasnější světlo“. S rychlým rozvojem technologie laserové výroby na světě stále existuje velká mezera mezi domácí a mezinárodní pokročilou laserovou technologií.
V roce 2018 Čína a globálnířezací stroj laseruZpráva o průzkumu hloubky trhu naznačuje, že navzdory rychlému rozvoji laserového průmyslu jsou špičkové laserové produkty stále obsazeny nadnárodními společnostmi ve Spojených státech, Japonsku a Německu. Vezměte jako příklad na trhu s malým a středním řezání stroje, čínský středně a malý průmysl zařízení pro řezání laserového laseru je stále v počáteční fázi růstu. Na hlavním trzích dominuje čtyři společnosti Han's Laser, na hlavním trzích není mnoho domácích společností pro výrobu laserových zařízení s ročními tržbami, které přesahují 100 milionů juanů.Zlatý laser, Boye Laser, Kaitian Technology.
Výrobci strojů pro domácí a střední a střední a střední výrobci stroje
Řezací stroj laseruutilizes high power density beam focused on the workpiece to achieve laser power density of 106 to 109 W/cm2 at the focal point of the spot, which can generate a local high temperature of 1000°C or higher, and instantaneous vaporization of the workpiece, then combined with the auxiliary gas to blow the vaporized metal and cut a small hole in the workpiece, with the moving of the CNC machine bed, countless holes Připojte se k cílovému tvaru. Protože frekvence řezání laseru je velmi vysoká, je připojení každé malé díry velmi hladké a produkt řezu má dobrou čistotu. Nyní tedy budeme analyzovat velikost trhu s laserovým řezacím strojem z konkurence značky.
1. Diferenciace potřeb značky
Účelstroj laseru vláknaDiferenciace značky je transformovat hlavní výhodu produktu a individuální rozdíl na značku a splnit personalizované potřeby cílového zákazníka. Úspěšnýřezací stroj laseruZnačka vlastní jednu funkci rozlišování a zvyšuje ji od ostatních konkurentů a poté konzistentním způsobem spojuje rozdíly značky s psychologickými potřebami zákazníka. Tímto způsobem jsou informace o umístění značky přesně předávány na trhy a zabírají příznivé postavení potenciálních zákazníků. Účelem je vytvořit a kultivovat určité vlastnosti pro své vlastní výrobky pro řezání laserového řezání a učinit z něj bohatou osobnost a vytvořit jedinečný image trhu, který je odliší od ostatních konkurentů a efektivně určit neutrální postavení produktu v mysli zákazníka. S rostoucí homogenitou společností a produktů pro řezání laserových strojů se objevilo stále více podobných produktů a konkurence je divočejší; Aby se společnosti prolomily, musí společnosti vybrat svou vlastní strategii umístění značky na základě skutečných potřeb a poté najít správnou pozici na trhu pro vaši společnost a produkty.
2. Větte přednost kvality značky
Důvod, proč je značka laserového řezání stroje známá a vysoce oceněna zákazníky, je způsobena jeho vynikající kvalitou a dokonalým servisem, a to je základem značky. Bez záruky vynikající kvality a perfektních služeb, i tu nejlepší značku budou odplit zákazníci. Na trhu vnímání značky ukazuje, zda zákazník koupí laserový stroj znovu od stejné značky nebo jej doporučí ostatním. Zlepšení kvality a služeb produktu je předpokladem pro propagaci značky a přímo souvisí s tím, zda se může stát skutečnou značkou a slavnou značkou.
V roce 2016 dosáhla tržní poptávka po stavebních strojích v Číně 300 miliard juanů. Tlustá kovová deska s velkým formátemLaserovy řezací strojebyl široce používán v průmyslu stavebních strojů v Číně. Vzhledem k tomu, že rychlý rozvoj technologie globálních laserových výrobních technologií se mezera mezi čínskou a mezinárodní úrovní laserové technologie zvýšila, špičkové vybavení pro zpracování laseru se téměř všechny spoléhají na dovoz, což má za následek, že podíl na trhu se zahraničními laserovými výrobními zařízeními trvá až 70%. Očekává se, že v příštích 10 letech dosáhne tržní poptávka po těchto vysoce výkonných laserových řezacích systémech v Číně více než 10 miliard juanů.
(Zdroj: Čína Reporting Hall)